Ball (cont.)
(daughter)  b. 11 Jan 1737/38, d. 8 Feb 1737/38
(daughter)  b. c 14 Mar 1769, d. 26 Mar 1769
(daughter)  b. 21 May 1783
(daughter)  b. s 1787
(daughter)  b. s 1789
(daughter)  b. b 1790
(daughter)  b. b 1790
(daughter)  b. c 1794
(daughter)  b. c 1796
(daughter)  b. c 1796
(daughter)  b. c 1798
(daughter)  b. 28 Aug 1798
(daughter)  b. c 1800
(daughter)  b. c 1802
(daughter)  b. c 1804
Ball (cont.)
(daughter)  b. c 1804
(daughter)  b. c 1805
(daughter)  b. s 1808
(daughter)  b. s 1808
(daughter)  b. c 1809
(daughter)  b. s 1810
(daughter)  b. bt 1811 - 1815
(daughter)  b. s 1812
(daughter)  b. c 1814
(daughter)  b. s 1816
(daughter)  b. bt 1816 - 1820
(daughter)  b. bt 1816 - 1820
(daughter)  b. s 1819
(daughter)  b. bt 1821 - 1825
(daughter)  b. c 1823
(daughter)  b. s 1824
(daughter)  b. 3 May 1824
(daughter)  b. c 1825
(daughter)  b. s 1826
(daughter)  b. c 1826
(daughter)  b. c 1827
(daughter)  b. c 1827
(daughter)  b. c 1827
(daughter)  b. s 1828
(daughter)  b. s 1828
(daughter)  b. s 1830
(daughter)  b. c Dec 1831, d. Dec 1831
(daughter)  b. c 1832
(daughter)  b. s 1833
(daughter)  b. s 1835
(daughter)  b. c May 1836, d. May 1836
(daughter)  b. c 1837
(daughter)  b. 10 Jan 1837, d. 13 Jan 1837
(daughter)  b. s 1838
(daughter)  b. c 1839
(daughter)  b. c 1840, d. 31 May 1840
(daughter)  b. c Aug 1841, d. 17 Oct 1841
(daughter)  b. c Jul 1842, d. 19 Nov 1843
(daughter)  b. c Dec 1842, d. 15 Jul 1843
(daughter)  b. c Aug 1844, d. 31 Jul 1845
(daughter)  b. 23 Mar 1853, d. 24 Mar 1853
(daughter)  b. c 1857, d. 1857
(daughter)  b. 3 Jan 1858, d. 5 Jan 1858
(daughter)  b. 3 Jan 1858, d. 4 Jan 1858
(daughter)  b. 9 Jul 1862
(daughter)  b. 11 Dec 1862
(daughter)  b. 28 Dec 1862, d. 28 Dec 1862
(daughter)  b. 4 Feb 1863, d. 24 Feb 1863
(daughter)  b. 11 Aug 1869
(daughter)  b. 26 Aug 1869, d. 16 Sep 1869
Ball (cont.)
(daughter)  b. 10 Aug 1871
(daughter)  b. Jan 1876, d. 27 Jan 1876
(daughter)  b. 15 Apr 1877, d. 13 Jun 1877
(daughter)  b. 15 May 1879, d. 15 May 1879
(daughter)  b. 27 Dec 1879
(daughter)  b. c 1880, d. 30 Mar 1880
(daughter)  b. 27 Mar 1881, d. 29 Mar 1881
(daughter)  b. 21 Jul 1888, d. 21 Jul 1888
(daughter)  b. 10 Jul 1889, d. 31 Jul 1889
(daughter)  b. 1 Jun 1892, d. 2 Jun 1892
(daughter)  b. 9 Jun 1892
(daughter)  b. 1 Oct 1895, d. 1 Oct 1895
(daughter)  b. 23 Dec 1895, d. b 1900
(daughter)  b. 11 Nov 1900, d. 12 Nov 1900
(daughter)  b. 14 Feb 1901
(daughter)  b. c Oct 1903
(daughter)  b. 1 Mar 1904, d. 1 Mar 1904
(daughter)  b. 31 May 1904, d. 31 May 1904
(daughter)  b. 25 Mar 1906, d. 27 Apr 1906
(daughter)  b. 28 Dec 1906, d. 6 Feb 1907
(daughter)  b. c 1909, d. 1909
(daughter)  b. 20 Jan 1909, d. 20 Jan 1909
(daughter)  b. 26 Mar 1910
(daughter)  b. Mar 1911
(daughter)  b. 21 Aug 1917
(daughter)  b. 7 Jan 1930, d. 7 Jan 1930
(daughter)  b. 24 Nov 1930, d. 24 Nov 1930
(son)  d. 11 Nov 1878
Ball (cont.)
(son)  d. c 1845
(son)  b. 12 Dec 1681, d. c 13 Dec 1681
(son)  b. 4 Nov 1750
(son)  b. 7 Jul 1761, d. 20 Jul 1761
Ball (cont.)
(son)  b. c 3 Apr 1775, d. 4 Apr 1775
(son)  b. 7 Apr 1782, d. 7 Apr 1782
(son)  b. 3 Mar 1783, d. 3 Mar 1783
(son)  b. s 1785
(son)  b. c 1788
(son)  b. b 1790
(son)  b. bt 1803 - 1810
(son)  b. c 1804
(son)  b. c 1806
(son)  b. c 1807
(son)  b. c 1808, d. 1808
(son)  b. s 1809
(son)  b. c 1815, d. b 1830
(son)  b. c Feb 1815, d. 27 Nov 1815
(son)  b. s 1817
(son)  b. c 1818
(son)  b. s 1822
(son)  b. c 1823, d. c 1831
(son)  b. s 1824
(son)  b. s 1824
(son)  b. c 1825
(son)  b. s 1826
(son)  b. bt 1826 - 1830
(son)  b. s 1827
(son)  b. b 1829, d. 1829
(son)  b. c 1829
(son)  b. 3 Nov 1829, d. 29 Nov 1829
(son)  b. c Sep 1830, d. 22 Oct 1830
(son)  b. 23 Nov 1830, d. 23 Nov 1830
(son)  b. 15 Feb 1837, d. 28 Feb 1837
(son)  b. c 1839
(son)  b. Apr 1841, d. Apr 1841
(son)  b. 29 Dec 1842
(son)  b. 7 Mar 1843, d. 7 Mar 1843
(son)  b. c 8 Mar 1844, d. 12 Mar 1844
(son)  b. 6 May 1844
(son)  b. 12 Mar 1847
(son)  b. 16 Sep 1853, d. 16 Sep 1853
(son)  b. 9 Oct 1853
(son)  b. c Sep 1856, d. 23 Jul 1858
(son)  b. 23 Jan 1858, d. 25 Jan 1858
(son)  b. c 1860, d. 1860
(son)  b. 20 Sep 1860
(son)  b. 21 Dec 1860, d. 21 Dec 1860
(son)  b. 30 Apr 1861, d. 1 May 1861
(son)  b. 19 Mar 1865, d. 19 Mar 1865
(son)  b. 27 Dec 1865
(son)  b. 16 Oct 1867
(son)  b. 22 May 1868, d. 22 May 1868
(son)  b. Aug 1870, d. Sep 1870